judithheikens.reismee.nl

Zaterdag 5 augustus – Lokale markt, trail en kinderfeestje.

Vanochtend gingen we om half 8 naar de plaatselijk markt. Deze markt is in Hoedspruit en is elke eerste zaterdag van de maand. Één van de eerste dagen stage zijn we ook naar deze markt geweest en deze keer werd dus ook de laatste keer voor ons. Ze hadden net als de vorige keer weer veel delicatessen, beeldjes, schilderijen, zeepjes etc. stuk voor stuk handgemaakt. Ik kocht een leuk mintgroen T-shirt als aandenken aan Hoedspruit. We moesten na een uur rondlopen weer snel terug naar de stallen, want er stond een Trail gepland en deze mensen waren er al. Dus moesten we snel de paarden opzadelen en de mensen helpen om op het paard te komen. Toen deze groep weg was met Shannon, hebben wij zelf een trail gedaan. Ik reed op Finesse die nu voor de tweede keer de bush in ging. In het begin was Finesse erg relaxt, maar ze werd steeds drukker naarmate de rit vorderde. Ze heeft de rest van de rit dan ook alleen maar gedribbeld omdat ze zo graag wilde bewegen. Ik reed deze trail samen met de meiden van de Barn, dus de 3 Nederlandse studenten en de twee Duitse zusjes. We zagen niet veel dieren, alleen Knobbelzwijnen, Kudu en Impala’s, maar het was wel een gezellige rit. Bij terugkomst heb ik snel mijn paddock gemest en daarna geholpen met een kinderfeestje. Ze deden eerst een obstacle run in de rijbak en daarna namen wij ze wandelend mee in de bush op de rug van een pony. Het hele clubhuis was dan ook omgetoverd tot een sprookje, overal waren eenhoorn ballonnen, regenbogen, slingers etc. We hebben de rest van de middag vrij en gaan rond 8 uur naar Sleepers om een hapje te eten in het restaurant en om te feesten in de bar.

Gonny Heikens

Leuk verhaal ,ook ff gezellig een markt om te struUn. Ook vanavond ,veel plezier toegewenst. Xxx

Sophia

Mooi op een marktje zal ook wel ff willen kijken gezellig