judithheikens.reismee.nl

Kaapstad / weer terug in Nederland

Hallootjes,

Inmiddels ben ik alweer bijna een week terug in Nederland. Vorige week dinsdag zijn we terug gekomen uit Kaapstad, waar we nog 6 dagen vakantie gevierd hadden na onze zeven week durende stage in Hoedspruit. In Kaapstad hebben we veel ondernomen, leuke mensen ontmoet en hele toffe dingen gedaan. We hebben de tafelberg beklommen, Lion´s Head twee keer beklommen (èèn keer bij zonsopkomst), een surfles gehad, de gekleurde huizen in Bo-Kaap bewondert, de pinguïns op Boulders Beach ontmoet en uiteraard naar het meest zuidelijke punt van Afrika 'Kaap de Goede Hoop' geweest. Dit was ongeveer de hoofdlijn van de leuke attracties in Kaapstad die wij ondernomen hebben, uiteraard hebben we nog zoveel meer gezien. Omdat we in deze zes dagen zo druk waren én dit onze vakantie was heb ik niet mijn blog bijgehouden. Als ik dan nu ook achteraf mijn blog zou uittypen, zou ik hier té lang mee bezig zijn en vandaar dat ik het hierbij laat. Nadat we een geweldige stageperiode gehad hadden bij African Dream Horse Safari, hebben we dit nog leuk kunnen afgesluiten in de grote stad, wat een totaal andere wereld was dan Hoedspruit. Wij hebben een geweldige tijd in Zuid-Afrika gehad en willen eigenlijk al weer terug. Veel gezien en veel meegemaakt; Het was een onvergetelijke reis die ons nooit meer word afgenomen! Ik hoop dan ook in de toekomst terug te kunnen keren naar Zuid-Afrika.

Oja, bij deze wil ik jullie dan ook bedanken voor het meeleven en alle positieve reacties die ik gehad heb al die tijd. Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn reisblog.

Dikke kus, Judith

Reacties

Reacties

Thea

Jij bedankt voor al je mooie verhalen! Dikke kus terug! ?

Loes

Het was leuk om te lezen wat je allemaal hebt beleefd.
Een mooie ervaring díe je mee kunt nemen in je verdere studie?

Gonny Heikens

Ik kon me vaak verheugen op je blog mee genieten als ik je verhaal weer las. Maar ook blij dat je weer veilig thuis bent. fijn om te horen dat je zo'n mooie tijd hebt gehad.??

Oma Heikens

Net gelezen nog een mooie laatste verhaal Tot de volgende keer Welkom in je thuisland ??

Sylvia oosthout

Wat heb jij toch een bere stage tijd gehad Judith.
Wat een afknapper dat je weer naar Nederland moest.
Maar ja dan ben je wel weet bij je schatje die jou zo lang heb moeten missen.
Tot gauw.
Hoorde dat je deze week weer begint bij ons.
Tot ziens

Sanne

Genoten van je verhalen en hopelijk spreken en zien we elkaar spoedig. :) liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!