judithheikens.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn buitenlandstage in Zuid-Afrika samen met Demi. Na maanden van voorbereiding is het morgen eindelijk zover! Om 19.50 zullen wij vliegen vanaf Amsterdam, via Frankfurt en Johannesburg naar Hoedspruit.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Judith

Reacties

Reacties

Linda

Alvast heel veel succes en veel plezier! Ik zie je fotos en verhalen graag tegemoet, voor morgen alvast een hele goede reise!

Sanne

Heel veel plezier, goede reis, veel ervaren, veel genieten!

ik ontvang graag een herinnering per mail:

seploeger@hotmail.com

Andries

Ik ga je volgen!

Oma. Heikens

Ik volg je Judith goede reis Ik denk aan je

Lies zondag

Lieve Judith, maak er iets moois van! Ik ga je volgen. Veel foto's posten natuurlijk.

Connie

Heel veel plezier daar!
Het lijkt me ook leuk om jou avontuur en ervaringen te volgen.

Evelien

Ik reis graag met jullie mee via jullie blog! Dikke kus♡

Edith Muurman

Heel veel succes en goede reis moregen. .. blijf graag op de hoogte van jou spannend avontuur

Roelfina

Heel veel succes en volg jullie hier

Sylvia oosthout

Hoi Judith
Wat spannend hè, hoop dat je een hele leuke tijd mag hebben veel ervaringen op doen maar natuurlijk ook een beetje van de natuur in Afrika genieten.
Ik zal je zeker volgen

Wim Heikens

Enjoy, we gaan met je mee (via de blog

Anita

Hè Judith....
Ontzettend veel plezier op dit groot en spannend avontuur

Gonny Heikens

Eindelijk is het zover,je hebt er lang naar toe geleefd,maar het is zover.Lieverd een hele goede reis toegewenst,ga je volgen.Dikke kus

Willem

Ik zal elke dag aan he denken. Heel veel plezier

Sophia

Je eerste verhaal lezen we al met veel plezier geniet er lekker van , we volgen je xxx

Gonny

Mooi verhaal,ben blij dat je het goed hebt opgelost met "de mannetjes".Nu veilig. Have Fun!

Freddie en Johanna

Leuk en vooral spannend om je ervaringen te lezen. We kijken uit naar je volgende avonturen.

Thea

Mooi hoor Judith! Leuk die verhalen! Ik ga je zeker volgen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!