judithheikens.reismee.nl

Vrijdag 28 juli – Zonder zadel rijden en braai-avond

Zoals elke vrijdag, was het vandaag ook weer Friday Funday op stal. Daarom hebben we vanochtend zonder zadel gesprongen. Ik reed (net als gisteren) op Gabby. Naast het springen oefenden we met af en op stappen vanaf een blok waarop het al lastig genoeg was om op te balanceren. Het ging dan ook één keer mis; ik probeerde te balanceren op het hoekje van het blok, waardoor het blok omviel en ik onder Gabby terecht kwam. Aan het eind van de les kregen we uitleg en oefenden we hoe we vanaf de grond op het paard konden springen. Na het springen met Gabby heb ik nog zonder zadel gereden op Finesse. Niemand weet hoe Finesse reageert op alles, dus was het even afwachten hoe hij zal reageren op het zonder zadel rijden. Finesse vond het wel spannend, maar gedraagde zich voorwaardig. Tussen het rijden door hebben we nog afscheid genomen van drie vrijwilligers die weer naar huis gingen. In plaats van deze drie, kwamen er weer vijf nieuwe meiden. Twee Duitse zusjes slapen bij ons in The Barn en de overige drie meiden slapen bij Bushcamp. Om 5 uur werden we opgehaald voor een braai bij Bushcamp. We aten weer Ugali met de pittige saus Chakalaka, maiskolven en stukken vlees. Na het eten speelden we een spelletje dat de vrijwilligers bedacht hadden. Ze hadden allerlei opdrachten en vragen op briefjes geschreven en in een pet gedaan. Iedereen in de groep rondom het kampvuur pakte een briefje en dan gingen we de kring rond. Ik had als eerste een briefje met de vraag of ik ooit eens in het zwembad geplast had en bij de tweede ronde moest ik vertellen wat ik dacht toen ik de persoon die aan de rechterkant van me zat voor de eerste keer zag, dit was Julia (een medestudent). Ondanks dat alle nieuwe meiden hun best deden om wakker te blijven, was het best gezellig. Omdat Esther, Demi en ik morgenvroeg weer de paarden moeten checken om half 7 is het nu wel bedtijd voor ons.

Reacties

Reacties

Gonny Heikens

Leuk verhaal,ja nu weer omschakelen naar de duitse taal,even wennen, maar gaat vast lukken.Goed weekend!! ×××

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!